De maanden gaan sneller voorbij dan ik mijn stukjes kan schrijven (of ik word trager, dat kan ook; en een technisch probleem met de toegankelijkheid van mijn foto’s hielp ook niet echt). Wat bleef me bij van de vierde maand van het jaar 2026:
Pasen uiteraard, met obligate paasontbijtjes. Op het werk deden de vriendenkringen weer erg hun best en toevallig kon ik 2x op de ‘juiste’ vestiging aanwezig zijn om mee te genieten :p


De lentebloemen in de tuin en de bloesems in de straat met uiteraard de Japanse kerselaars en de blauwe regen als top of the bill. Bij ons alles eerder beperkt, bij mijn vader veel meer weelde.








Er werd ook al heel wat gezaaid en uitgeplant in de serre, en beetje bij beetje in de tuin.




De mooie dagen zorgen voor andere maaltijden, denk koude schotels en croques met slaatjes


Teambuilding met de communicatiecollega’s, dat is wandelen in werkgerelateerde omgeving en foto’s maken om onze beeldenbank te vullen, maar uiteraard ook genieten en bijpraten.




